Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Man trenger bare en gitar


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Synes det er litt rart at folk mener at det er "styggeste" de har sett osv. I grunnen er det en helt vanlig strat og når pickguarden er pÃ¥ plass sÃ¥ kommer ingen til Ã¥ merke forskjellen uansett.

Vel, skal ikke snakke for alle, men jeg tipper det synes rundt listene.

+Se for deg at du spiller live, skal ta SKIKKELIG anslag på strengene, treffer plekterkanten og skyver vekk hele skiten.. Det er flaut, det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, skal ikke snakke for alle, men jeg tipper det synes rundt listene.

+Se for deg at du spiller live, skal ta SKIKKELIG anslag på strengene, treffer plekterkanten og skyver vekk hele skiten.. Det er flaut, det ;)

Hvis du er heldig og det skjer på siste note så er det kanskje ikke så ille, kanskje det blir en ny mote? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Castor - jeg tror jeg hadde klart meg med en "planke" og to til tre forskjellige brett, med Strat i utgangspunkt, så er det meste pÃ¥ plass for mitt vedkommende :D

Flott Tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg skulle begynne å lage et quick-connect system ala det EMG bruker til vanlige pickups.

Blir vell 3 eller 4 pin system som blir å ligge rett under pickupen (slik at du bare trenger å skru den ut, koble fra og skru inn ny mikrofon), ingen lodding.

Burde ta max ett par minutter å bytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.