Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Man trenger bare en gitar


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Music Man hadde noe pickup-bytte-greier på Silhouette-gitarene tidligere. Husker ikke helt hvordan det funka, men tror du kunne kjøpe ekstra plekterbrett ferdig med forskjellige pickup-konfigurasjoner... Keith Richards nevnte det i et gammelt intervju jeg leste.

Endret av el_roffo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser kjekt ut, men det blir nok verre å få til med en Les Paul skulle jeg tro. Fellesnevner på disse og nevnte MM er vel at all elektronikk er festet på plekterbrettet. Sånn sett er jo ikke dette noe nytt i seg selv, men at man kan bytte brett uten å ta av strengene, gjør det jo mer lettvint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av sånne LP-er før, og jeg tror det sto noe om at de modellene i første rekke var ment som gitarer til forretninger, der man kunne fÃ¥ prøvespille LP med forskjellige pickupkonfigurasjoner. Jeg har aldri hevdet at det har vært en stor og kontinuerlig produksjon. :)

Ser for meg med den Straten, at man ikke bør kjøpe den i et band der store deler av sceneshowet består av frenetisk hopping. Litt trist hvis hele plekterbrettet plutselig ligger på scenegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett bilde av sånne LP-er før, og jeg tror det sto noe om at de modellene i første rekke var ment som gitarer til forretninger, der man kunne fÃ¥ prøvespille LP med forskjellige pickupkonfigurasjoner. Jeg har aldri hevdet at det har vært en stor og kontinuerlig produksjon. :)

Ser for meg med den Straten, at man ikke bør kjøpe den i et band der store deler av sceneshowet består av frenetisk hopping. Litt trist hvis hele plekterbrettet plutselig ligger på scenegulvet.

:lol:

Vil tro det kanskje er en eller annen festeanordning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.