Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Engl Powerball


Anbefalte innlegg

Styr unna Powerball, den låter ikke så fett som folk skal ha det til. Fireball er mye tøffere, og ikke så jævlig mye drit å skru på!

Nei. Oppskrytt IMO. Har du testa A/B sjølv? Testa med ein kompis sin, og ein av dei hadde berre ein smule meir presence, ellers var det kliss likt. Og Powerballen er 10 gonger meir allsidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å tilføye riktig info:

Powerball er vel en kvasi-firekanals amp. Den har fire kanaler, men bare to gain-kontroller og to EQ-er. Disse deles av hhv. ch1+2 og ch3+4. Hver kanal har dog egne volum-kontroller, for å jevne ut eventuelle volumforskjeller mellom "par-kanalene".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer at man har to kanaler, men at man kan bytte mellom to «voicinger»/gainnivÃ¥er (clean/crunch osv.) pÃ¥ hver av kanalene? Omtrent som pÃ¥ Marshall ModeFour osv... I mine øyne er det fortsatt to kanaler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer at man har to kanaler, men at man kan bytte mellom to «voicinger»/gainnivÃ¥er (clean/crunch osv.) pÃ¥ hver av kanalene? Omtrent som pÃ¥ Marshall ModeFour osv... I mine øyne er det fortsatt to kanaler :)

Tenker på å selge Marshalltoppen min å kjøpe meg en Engl av noe slag. Hva er å anbefale? Jeg spiller Black\Trash\Deathmetal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.