Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Erlend er tilbake!


ErlendB

Anbefalte innlegg

Før dere trykker linken, vil jeg fortelle dere litt om opptaket.

Kvaliteten blir bare verre og verre hver gang jeg lager noe nytt, og denne gangen ble det ekstremt dårlig!

Soloen ble helt drukna osv. Men jeg vil at dere skal se på sangen som en helhet, og ikke tenke så mye på kvaliteten. Jeg anser meg selv som en elendig "mastrer", så forvent det verste. (og at man kan høre meg spille i førsten..). Monga litt helt i slutten. Men dette er jo tross alt bare en prøveinnspilling.

Alt i alt synes jeg det ble fett.

Kommentarer og kritikk tas imot..

Endret av ErlendB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du et spesielt program til trommer, eller er dette en backing track du spiller over?

Riffene er gode! Jeg hadde håpet på litt mer variasjon rundt om, men soloene er jo bra når de først kommer! De passer utmerket til sangen, men de skulle ha skjært litt hardere gjennom mixen. Dessuten skulle du ha hatt litt lengere eller flere soloer!

Trommene er forsåvidt OK spilt, men her stopper det også. Det høres ut å være i mono. Det mangler masse frekvensområder her spesielt i low-end, og at sangen ligger på youtube hjelper ikke på - selv om de har blitt bedre i kvalitet i det siste.

Ellers bør du satse på et SKIKKELIG program ment for innspilling.

Jeg kan i hvertfall se for meg vokaler på dette da! Overall good job fra min side, selv om tonen ikke er helt hamret med i'en over spikeren til hodet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.