Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhandlere med Laney GH50L i Oslo?


Konnis

Anbefalte innlegg

Hællæ!

Er keen på ny amp nå, og i denne forbindelse har jeg kastet et blikk i retning Laney. Nærmere bestemt Laney GH50L, som virker som en finfin topp.

Men, jeg må prøve den. Oslo er nærmeste by, men hvor finner jeg Laney-amper i tigerstaden?

Endret av Konnis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fair enough :P tenkte bare at det var greit å vite om noen faktisk hadde den, slik at jeg kunne rette fokus mot den butikken.

Ikke sett den på Myhrbraaten eller Riff tror jeg, vet ikke med Imerslund i Skippergata eller Trondheimsveien, eller Musikkbørsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann med mange ønsker, Aphelion. Kun et fÃ¥tall kan oppfylles i nær framtid B)

Men jeg skal ikke livnære meg på å kopiere Petrucci. Og regner du Petrucci som chugg chugg? Når jeg sier chugg chugg, tenker jeg KsE, Metallica (sorry for at det bandet går igjen i mine poster, men liker bare Master of Puppets og Black Album-soundet veldig godt. AJFA fikser man med en Metal Zone :P)

Men funker den til metall, eller er det bare Marshall og rock hele veien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Train Of Thoughts er en rimelig tung plate. De fleste platene etter det er også ganske tunge mtp gitarlyd. Så chugga-chugga som du får det.

Jeg vil nok tro at GH50L vil klare det fint, etter å ha hørt på de lydklippene som er å finne på nettet.

Har hørt klipp av en slik + Boss SD-1. Låter fett.

Me jeg har en anelse om at du er er inne på moderne lyd, som Mesa, ENGL, 6505, Bogner, Marshall JVM ol.

LC-30 er jo tross alt en rock/bluesforsterker etter hva jeg har hørt.

Men hvorfor prøver du ikke rack da?

Jeg vurderer å prøve meg litt på rack, da det virker som litt rimeligere enn å kjøpe en topp/combo.

Endret av Troll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helst ikke at det skal bli så dyrt. Har sett GH50L gå for rundt fire lapper på bruktmarkedet, så finner jeg meg et 2x12 kabinett til et par lapper, hvis det går.

Vil ikke at dette skal bli en gnåletråd, men det jeg ser på nå er GH50L (blir vanskelig når jeg ikke får prøvd den), Valveking 112. Innbiller meg at VK har litt sped vreng, mens GH'en har skikkelig brølevreng. Nice. Men dette er kun min magefølelse, skal prøve å få prøvd en Valveking ihvertfall (pluss masse annet rart) på lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.