Web Analytics
Jump to content

Klarte å miste en viktig del...

Deryck
 Share

Recommended Posts

Når jeg bytta strenger på Les Paulen min, datt stolen (heter det det, den som er rett bak den bakerste humbuckeren, holder strengene på plass), av, og jeg så ikke det... Hvor får jeg tak i ny, og hva koster det?

dette hørtest noe klønete ut.. merka du ikke at stolen mangla når du satt på strengene ? :P

Satt ikke på strengene, skulle sette på strengene senere på dagen, og lot gitaren ligge i noen timer... Det var fryktelig klønete ja, burde tenkt på at det er løse deler.

Selv om det bare er en sadel så er det en bra størrelse på biten. Ikke akkurat billig de heller. Slipper slikt med Floyd Rose... ;)

Si fra om du ikke finner biten du mangler, finnes helt sikkert noen som har slike liggende. Gitarsjapper får av og til inn gitarer med ødelagte halser, Gibson SG er en hyggelig fyr i så måte, der kan du finne brukte sadler, hvis det er det du mangler.

Mener du å si at du ikke har noen som helst mulighet til å finne den delen? Ikke akkurat småsaker det er snakk om. Langt fra billig er de også, hvis du mangler hele stolen...

Det er jo småsaker... Ville hatt store muligheter for å finne den om det var hjemme, men siden det var på bandlokalet, så er det sikkert noen som har kastet den vekk!

Hele stolen? Det er jo bare en bitteliten ting som strengene skal være på.

dette hørtest noe klønete ut.. merka du ikke at stolen mangla når du satt på strengene ? :P

Satt ikke på strengene' date=' skulle sette på strengene senere på dagen, og lot gitaren ligge i noen timer... Det var fryktelig klønete ja, burde tenkt på at det er løse deler.[/quote']

dette gjør du bare en gang! :D :shock:

Det var noe klønete ja! :mrgreen:

Satt ikke på strengene' date=' skulle sette på strengene senere på dagen, og lot gitaren ligge i noen timer... Det var fryktelig klønete ja, burde tenkt på at det er løse deler.[/quote']

dette gjør du bare en gang! :D :shock:

Det var noe klønete ja! :mrgreen:

Du har nok rett, det skjer nok ikke flere ganger! Hehe... :oops: