Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kinesisk Gibson Les Paul supreme replica review


riff-raff

Anbefalte innlegg

Det ikke lett å drive med lodding pÃ¥ potmetre og switch pÃ¥ Supreme - den har ingen avtagbare deksler over elektronikken. Kan du poste et bilde av baksiden av fake-gitaren?

Det er riktig at det ikke er deksler på baksiden. Jeg bare løsnet mutrene på potmetrene og trakk de ut med ledningen igjennom hullet til bridge pickupen. Når jeg monterte potmetrene tilbake, stakk jeg en tynn ståltåd igjennom hullet til potmetrene og fram til bridgepickup hullet, deretter festet jeg enden på ståltråden til potmetret og trakk det tilbake.

Enkelt.

Se vedlagt bilde.

post-6070-1234544211_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den biten jeg reagerer på og. Kall dem i det minste Gibsoon eller noe :P

Sånn helt seriøst, har de lov til å holde på slik? Selge varer som noe de ikke er?

Det er i hvert fall ikke lov i den vestlige verden, men i en del land i østen har de vel ikke et godt nok regelverk som beskytter merkenavn.

Bare så det er sagt en gang til, har ikke jeg heller noe i mot kopier, så lenge de ikke utgir seg for å være noe annet enn nettopp kopier. At det i enkelte tilfeller kan være bra instrumenter tviler jeg heller ikke på.

Endret av Audun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.