Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

HIWATT


philo

Anbefalte innlegg

har dere erfaring med HIWATT og evt hvilke preamps/boxer som fungerer foran en slik amp? Har en (DR-103)Hiwatt custom 100 fra 72 kjører den gjennom ett rewatt 4X12" med greenbacks 25 watt har lenge brukt mesa v-twin pedal den låter kjempebra men synes kanskje den farver lyden!!! TIPS? Er det feile høytalere skal jeg sette inn originale FANE?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første ville jeg vært forsiktig med å sette ampen på fult med de elementene.. siden utgangseffekten kan variere noe... (jeg regner med at denne er en rørwattsforsterker...)

Jeg ville ikke brukt en mesa-pedal på den forsterkeren... Synes at du bare burde brukt en overdrive pedal.. ville også brukt de orginale elementene.. men hvis de begynner å bli slitne, så er jo greenbacks det beste alternativet... Ingen elementer er feile.. det er bare om hva du foretrekker.. og at motstanden stemmer...

prøv og feil er vel det eneste nyttige jeg kan komme med... kul forsterker... ville prøvd å fått skikkelig 70'talls sound av den... gamle analoge pedaler etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.