Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gjennomsiktige eller hvite skinn?


extremeev1

Anbefalte innlegg

Nr1 : Ludwig sine gjennomsiktige trommer er dårlige!

Nr2 : Litt offtopic kanskje?

Gå på "Generelt" og les første post!

Men ja! Gjennomsiktige trommer med hvite skinn er stygge. Gjennomsiktig tromme, gjennomsiktig skinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns da ikke dette var SÅ offtopic. Jeg KUNNE ha skrevet om hvor fin den digre melkesjokoladereklamen på Kiellandsplass er... dessuten hadde jeg jo et synspunkt som vedhandler gjennomsiktige/hvite skinn: Hvite skinn på kult gjennomsiktig slagverk suger. Hvite/svarte skinn på ugjennomsiktig slagverk er vel så kult, de gjennomsiktige ser fort ut som brødposer som er strammet på tromma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går jo ikke på fargen på skinna da , deg går jo på hva slags skinn det er .. jiiz...

pg FoxyFixx , gi f i å stikke av med nicket mitt..

Nilsefix

Hvordan kan Foxyfix vite at du heter Nislefix som nick... han er jo ikke synsk elr da.. Bruk hue ditt da er du snill.!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slapp av du så går nok ting så bra som bare det.

ta deg litt mood-medications..

Angående topic. så har jeg hørt at et skinn som heter Rennesanse (bare på engelsk :P) er veldig veldig bra.. Til skarp iallefall.. husker ikke helt hvem som har lagd dem..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FoxyFixx , gi f i å stikke av med nicket mitt..

Er no du som burde ta deg mood-medications her...

Visste faktisk ikke at det var andre som slutta nicket sitt på Fix!

Angående topic. så har jeg hørt at et skinn som heter Rennesanse (bare på engelsk ) er veldig veldig bra..

Hvis det er Remo Renaissance du sikter til, så er det greie skinn ja..

Det kommer ikke bare ann på skinnene! Har med selve trommene også. For eks. hvis du har gjennomsiktige trommer så gir de mere klang enn tretrommer. Metallskarp har ikke samme klangen som en treskarp, så det er hvilke trommer du har og hvilken lyd du vil ha som er avgjørende.

Skarptromme: Remo Ambassador Coated (En standard ca. 2/3 trommiser bruker)

Tammer: Kommer ann på smak og behag, men mange foretrekker transp. skinn. Remo og Evans er mest brukt.

Stortromme: Kommer ann på hvilken musikkstil osv. Men man bør opp i de skinnene som koster litt. 600 - 700 kr bør brukes hvis du vil ha ett skinn som gir god basslyd. (Selv har jeg Evans emad. Tror jeg betalte rund 600 kr for det, og er meget fornøyd med lyden!)

FoxyFix :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.