Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Victoria


Anbefalte innlegg

Næmmen hallo ^_^

Tja, har funnet veien inn på en presentasjonstråd, og sett at jeg er ganske ny her så får jeg vel ta den i bruk.

Jeg heter Victoria (*shocker*) og er 17. Går på skole i Oslo, men bor litt utafor grensa. Har alltid vært over middels opptatt av musikk, og har bestemt meg for endelig å lære meg å spille gitar ordentlig. Har eid en kjip Cataluna i noen år nå, og har bare spilt akustisk før. Til jul ble det ny gitar, en Epiphone es-335 som forhåpentligvis kommer til å bli flittig brukt. :lol: Drømmen er å studere music industry management ^_^

Men uansett, musikken jeg hører på varierer fra blues, indie, klassisk rock, metal til rolige singer/songwriter låter ^_^

Av band går det i:

Nirvana, The Rolling Stones, Foo Fighters, Led Zeppelin, Bob Dylan, Kaizers Orchestra, Dream Theater, Stevie Ray Vaughan, Eels, Guns n' Roses, Eric Clapton, Dire Straits, BigBang, Muse, Queen, The Kinks, Pink Floyd, Metallica, CCR, Jimi Hendrix, Red Hot Chilli Peppers, Toto, The Who, Sex Pistols, Slipknot, The Clash, The Raconteurs, Uriah Heep, Jack Johnson, Oasis, Doyle Bramhall II, John Mayer, In Flames, Cat Power, Hello Saferide...og favorittfilmen er ofc Alomst Famous :wub:

Jepp, det var da meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Av band går det i:

Nirvana, The Rolling Stones, Foo Fighters, Led Zeppelin, Bob Dylan, Kaizers Orchestra, Dream Theater, Stevie Ray Vaughan, Eels, Guns n' Roses, Eric Clapton, Dire Straits, BigBang, Muse, Queen, The Kinks, Pink Floyd, Metallica, CCR, Jimi Hendrix, Red Hot Chilli Peppers, Toto, The Who, Sex Pistols, Slipknot, The Clash, The Raconteurs, Uriah Heep, Jack Johnson, Oasis, Doyle Bramhall II, John Mayer, In Flames, Cat Power, Hello Saferide...og favorittfilmen er ofc Alomst Famous :wub:

Yaaaayy!!! :P

Velkommen!

Endret av Haarball
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.