Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Randall RG75


pada2002

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Jeg viser til mitt forrige innlegg: Hva koster den? Hvem selger den (i oslo)? Det hadde vært litt greit om dere som har den/vet noe om den hadde svart, jeg får lønn den 20. mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Utrolig grei forsterker! Har den selv. Der får du mye for pengene! Masse trøkk! Spiller også endel på en Marshall AVT 150, (150watt) men jeg skal love deg at denne Randallen på kun 75 watt spiller dobbelt så høyt som Marshallen! (hvor du åpenbart betaler noen ekstra røde lapper bare for merket...) Et minus må være det at du ikke kan få en helt lett (blues) vreng som kan være kul å ha f eks når du spiller vanlige akkorder....

Åja, pris ja! Den ligger på 4500 til 5000 mener jeg... Har sett den ei gang jeg var i Oslo for lenge siden. På den butikken som ikke er så langt fra Oslo City og har en Les Paul på utsiden av veggen... Husker ikke hva den heter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det står et eksemplar av denne i øvingslokalet vårt. Når jeg var så forbannet på Marshallen, en AVT 100 lr noe som også står der og som faktisk er et par lapper dyrere, prøvde jeg randalen. Du verden!!! Den ga fraspark så ballene rista! :D :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.