Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gibson les paul vs esp eclipse


tomsti

Anbefalte innlegg

Ja du må betale moms - og ikke bare på prisen av gitaren, men også på fraktbeløpet. Det er jo mulig å redusere dette ved å få selger til å påføre pakken en lavere verdi en det du betaler for gitaren, men jeg tror at om noe skulle skje under transport så er det nok dette beløpet en evt. forsikring/erstatning vil ta utgangspunkt i.

Ok, da lønner det seg ikke å kjøpe på ebay..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eclipse serien til ESP er gode gitarer, men kroppene er tynnere og de låter ikke som en Les Paul.

Hvis det er sånn at problemet er at kroppen på Eclipsen er tynnere enn LPen, kan man jo kjøpe Eclipse FT(Full Thickness), som da er like tykk som Les Paul.

Den har også 4 knotter, så den ser mer ut som en LP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer da helt an på.

Ofte er det mye bedre å handle på eBay.

Det er moms på alt musikkutstyr som kommer inn i landet.

Esp eclipse på ebay: ca 9500 + frakt ca 800= 10 300*1.25=12 875 kr. Det er snaut regna, men uansett, det er ikke stort å spare ved å kjøpe på ebay forhold til i norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12000? Samme prisen som har vært på LP Standard Faded lenge det. Ikke hør på "Kampanjetilbud! Kun kr 11995,- (veil.kr 22395,-)". Jug.

Også kan du spare mye på å kjøpe brukt. Men hvorfor vil du absolutt ha Standard Faded da? Skal du ha Les Paul til metal, så er det Classic som gjelder mann! Check it out: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link

Var få av dem på bruktmarkedet nå, men jeg kan skrive under på at det er en kanongitar! Tynn 60's hals, og sinnsykt feite mikker til metal. De er brutale, men samtidig allsidige. Bedre enn de skranglete Burstbucker'ene som sitter i LP Standard Faded :P

Jeg har aldri vært noen gibsonfan men den gitaren der er NYDELIG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.