Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nye artister


tisi1

Anbefalte innlegg

Jeg vet for min egen del at jeg elsker å oppdage ny musikk og nye artister/band, så da tenkte jeg å legge opp en tråd hvor du kan skrive inn link til websiden til den artisten som du liker, slik at andre også kan få muligheten til å oppdage ny musikk..

www.gavindegraw.com Mann med STEMME, Pianorock

www.jasonmraz.com Min musiklaske muse

www.jonnylang.com Mann med sjel!

www.maroon5.com grei pop/rock- utrolig bra liveband

Her er hvertfall en begynnelse, så får vi se om noen gidder å legge inn linker til de artistene de liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk disse (kanskje litt sent å sjekke disse ut, har vært med noen år)

Green Day www.greenday.com eller fansiden www.greenday.net

Rancid www.rancidrancid.com

Operation Ivy (forgjengeren til Rancid) http://www.operationivy.com/

Dere (de fleste sikkert) vil nok ikke like noen av disse bandene, Rancid er nok litt for punk (det nye materiale har riktignok en del pop-punk elementer i seg), Operation Ivy er nok ikke særlig bra (må være fan for å like det, humoristisk ska-punk), og Green Day liker folk enten ikke fordi de spiller pop-punk/rock, tjener mye penger, og ikke er særlig punk lenger (det gjelder punk fans)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.pressplayontape.com

Press Play on Tape spilte live på The Gathering i år, de spilte dritfett, har gitt ut to plater, har en av dem. de spiller opprocka låter fra Commadore 64 spill. Gjør en dritgod jobb, ettersom det er kult å høre på. De spiller rock.

Når videoen fra i år dukker opp, kan dere se meg som han som leker frika heavy metal fan :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.