Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny leke


Thunderbird_V

Anbefalte innlegg

Jeg kom over timessalget på sound1 og der stod det en liten Squier Telecaster som trengte to hender å holde i. Siden det er jul, inviterte jeg den til å komme hjem til meg.

Det kostet meg 998 kroner, så da kan det jo ikke være så farlig om det viser seg å være en luguber gitar. I såfall kan jeg jo bare bytte puppene på den, så kankje det er nok.

Uansett, en billig gitar nummer 4 i hus om en stund ;-)

obey%20tele%20prop.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en tilsvarende til jul, den med det andre motivet på. helt ok gitar til den prisen!

Hadde egentlig tenkt å bruke den til et lakkeringsprosjekt, men jeg synes den var såpass stilig at jeg beholder den som den er!

Hei der.

Legg ut bilde du også, slik at vi får se det "andre motivet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den "Collage"-saken jeg da.(den med det andre motivet) Helt kurrant gitar til prisen det ass! Må shimme(?) halsen tror jeg, bytte nut(den på min er helt skeiv, har dårlig filte spor, og er laget i et materiale som brekker av biter når jeg bytter strenger :ninja: ), bytte stemmeskruer og bytte pickups, så er det en finfin gitar! :) sluttet å hate squier med denna :P

Grattis med ny leke da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet med de middels dyre squierne er at de trenger en ny nut eller i alle fall en justering av sporene i nut. Båndarbeide kan også være av vekslende kvalitet og selvsagt trenger de en setup. Jeg ser mange klage på mekanikk og da spesielt stemmeskruer, men dette er egentlig bare tull, det er nut'en som er problemet ikke stemmeskruene som faktisk er av helt grei kvalitet.

Kort sagt squiere er som de fleste andre billig gitarer.. Kjøper du de dyreste modellene får du også en bedre gitar med bedre båndarbeide, nut osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.