Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva slags gitar har jeg ?


Sveiners

Anbefalte innlegg

Heisann folkens..

jeg har "klunket"gitar lenge men bare til hobbybruk, kom over den gitaren jeg skal vise dere og fikk den billig så da var det jo bare og slå til... nå har det seg slik at på 8 år har jeg brukt den 5-6 ganger fordi jeg spiller heller mere akustisk (spiller for barna når de skal legge seg og slikt)

nå til spørsmålet.. tenkte jeg skulle selge den å heller få tak i en akustisk stålstreng gitar (har en gammel bedriten nylonstrengitar som kostet 500 spenn ny :angry: ) noen som har peil på hva slags merke det er og eventuellt hvor mye det går an og forlange for den hvis jeg skal selge den..??

ps.. denne gitaren er jævlig god og spille på da jeg har litt "stuttfeite" fingre som regel sliter jeg litt for fingrene er ikke lange nok men denne er som en drøm og spille på

2eo9lbn.jpg

23uqwyg.jpg

2cpe0ky.jpg

mangler "stanga" til "floyd rose dingsen"

manler en beskyttelses plate bak som sitter over en haug i fjører (detta har jeg greie på :rolleyes: )

følger med koffert til den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"du kan se her tror den er lik din

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod....svl=Link"

er dette en realistisk pris synes du??

"Jeg tror ikke den er verdt mer enn enn tusenlapp. Gir deg gjerne det for den. Kan tilogmed være snill og gi 1500 kr"

da kan den heller ligg på skapet og samle støv til den kan kalles "antikk" :P

ellers takker jeg for alle svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann, nå har jeg ventet masse på deg :lol:

Ibanez Jem7RB stemmer. Etter min mening en av de beste Jem du kan finne. ;) Har en selv. Verdi... Tja, de er sjeldne. Synes ikke 7.000,- er en upris, kommer helt an på tilstand. Skal du selge den som helt original er i alle fall jeg veldig interessert. ;)

tenkte å selge den med koffert, uten forsterkeren... du får sende meg en pm da veit du så kan vi se hva vi kan få til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er tilstanden på gitaren? Har hatt Ibanez Jem tidligere, bra gitarer. Er vanskelig å vurdere pris før man vet noe om tilstanden. Har den fått noe stell i løpet av de 8 årene?

Jeg vil anta at den, i disse finanskrisetider, kan være verdt 6-10000 avhengig av tilstand. Et relativt upresist estimat da... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er tilstanden på gitaren? Har hatt Ibanez Jem tidligere, bra gitarer. Er vanskelig å vurdere pris før man vet noe om tilstanden. Har den fått noe stell i løpet av de 8 årene?

Jeg vil anta at den, i disse finanskrisetider, kan være verdt 6-10000 avhengig av tilstand. Et relativt upresist estimat da... ;)

eneste stellet den har fått er når jeg har gitt den litt TLC og spilt på den ;) ellers har den bare ligget i kofferten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.