Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

1 x 12" kabinett


siimen

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på å kjøpe meg et 1912 kabinett ( 1x12" ) siden jeg synes 1960AV kabinettet tar så stort plass på hybelen, men hvordan er lyden i dette 1912 kabinettet i forhold til ett 1960AV? Jeg regner selvfølgelig med at det er forskjellig i bunn osv men hvordan er forskjellen på høytalerne lydmessig?

Endret av siimen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
Koster vel dobbelt så mye også :P

Godt poeng :) Men tanken var å komme med ett alternativ til 1912, så får det være opp til trådstarter om Mesa-kabinettet er verdt det :) Ett annet alternativ er jo dette. Hyggelig pris også.

Endret av Eclipse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag vet inte om det kan vara ett alternativ för dig siimen, men Marshall TSLC212 (nu har den bytt namn till Marshall JVMC212) låter HELT kanon och tar liten plats, den har jag även kört på hög volym. Eftersom det är ett 2x12-kabinett så tar det inte riktigt lika liten plats som 1912:an men den är mindre än många 2x12:or och väldigt stuevänlig. Enligt mig ger den bättre bas-respons än min Marshall 1960-4x12:a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Denne tråden har jo hoppet frem og tilbake, så jeg endret topic og har noen spørsmål til.

Noen som har erfaring med Orange 1x12" kabinett? Har begynt å tenke på et slkt for hybelen siden de er 16ohm og V30 element. Noen som har erfaring med disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.