Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metro 100w plexi kit


Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror den skal få beholde Mustards capsene! De er daterte annet kvartal '66 og annet kvartal '67

Levetid på en cap fra denne tidsalderen selv selv når den kun ligger på et lager er regnet fa 5-10 år.

Disse mustardene dine er nok helt uttørket. Husk at når kondensatoren tørker ut kan den kortslutte

krestsen og brenne av både HT og PT.

Det beste rådet mitt er derfor å sende dem til adressen nedenfor for innbytte i noen

kvalitetskopier fra kina til sterkt redusert pris. Vi garanterer lyd fra din forsterker med

våre kvalitetskomponenter produsert i det landet alle foretrekekr til for produksjon

av kvalitetsvarer.

Lurium SA

Smale Smauet 21K

000013 Uløkka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levetid på en cap fra denne tidsalderen selv selv når den kun ligger på et lager er regnet fa 5-10 år.

Disse mustardene dine er nok helt uttørket. Husk at når kondensatoren tørker ut kan den kortslutte

krestsen og brenne av både HT og PT.

Det beste rådet mitt er derfor å sende dem til adressen nedenfor for innbytte i noen

kvalitetskopier fra kina til sterkt redusert pris. Vi garanterer lyd fra din forsterker med

våre kvalitetskomponenter produsert i det landet alle foretrekekr til for produksjon

av kvalitetsvarer.

Lurium SA

Smale Smauet 21K

000013 Uløkka

Du må være en av de velvillige Marshall-reparatørene jeg har hørt om. Jeg vet selvfølgelig at alt av kvalitet kommer fra østen,

og at alt gammalt fra England og USA er noe dritt, men tror ikke jeg har råd til å sette en så kvalifisert tech som deg i sving,

før jeg har lagt opp noen ekstra kroner for bruk av din ekspertise.

Først en dyr reparasjon ----- og etter en stund dukker det opp NOS Mustards på tilbud på Ebay for $50 pr. stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være en av de velvillige Marshall-reparatørene jeg har hørt om. Jeg vet selvfølgelig at alt av kvalitet kommer fra østen,

og at alt gammalt fra England og USA er noe dritt, men tror ikke jeg har råd til å sette en så kvalifisert tech som deg i sving,

før jeg har lagt opp noen ekstra kroner for bruk av din ekspertise.

Først en dyr reparasjon ----- og etter en stund dukker det opp NOS Mustards på tilbud på Ebay for $50 pr. stk.

Ja, vi har utført et stort antall reprasjoner for våre kunder, og får statid tilbakemeldinger om at det faktisk er lyd.

Vi er også kjent for vår aktive miljøprofil og gjennbruk av komponenter spiller en viktig rolle i denne prosessen.

Som ekstra garanti anbefaler vi alle våre kunder å ta bilde av sin forsterker etter at dem får den i retur.

Dermed kan dem på et senere tidspunkt dokumentere at innmaten er den samme som da dem tok bildet.

Det beste for deg som kunde er at vi ikke tar ekstra betaling for denne tjenesten.

Lurium SA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som et veldig bra bygg det der. På forsterkeren jeg bygde brukte har jeg en 200K motstand til jord i strømforsyninga for å lade ut kondensatorene. Kondensatorene kan levere relativt mye strøm ja, så det er potensielt dødelig med et støt fra disse. Jeg greide heldigvis å holde meg unna, selv om jeg hadde glemt å skru av strømmen et par ganger under feilsøking. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge tenkt å kjøpe et 50w kit, og blir nok til at jeg gjør det så kjapt jeg føler jeg har råd til det. Kanskje etter litt sommerjobbmidler eller noe. Foreløpig har jeg en 67' Marshall 100w Super bass å leke meg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.