Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Engl Powerball styrt av G-Major


-Kjell

Anbefalte innlegg

Forstår ikke helt hva du mener, men hvis du skal styre begge deler fra et midibrett, er det vel vanligst å sende midisignalet først til ampen og så til G-major. Det var i hver fall slik jeg satt det opp med mitt oppsett. Da er du avhengig av at du får signalet videre fra ampen med et through-signal. (hvis Engl lar seg midistyre)

Endret av GunnarpåMo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva du mener, men hvis du skal styre begge deler fra et midibrett, er det vel vanligst å sende midisignalet først til ampen og så til G-major. Det var i hver fall slik jeg satt det opp med mitt oppsett. Da er du avhengig av at du får signalet videre fra ampen med et through-signal. (hvis Engl lar seg midistyre)

Det han tenker på er vel at G Major har switching til å skifte ampkanal.

Powerball har ikke MIDI så det hadde ikke funket uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom fotbryteren for bytte av kanaler er en mono jack eller en stk stereojack skal det gå fint.

Dersom det er en stereo jack fra fotbryter med 2 pedaler, for f.eks kanal og Reverb av/på, så går det også greit.

Står godt beskrevet i G-Major manualen. Har brukt det selv på alle mine forsterkere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.