Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

ACDC til Norge!


LTBR

Anbefalte innlegg

meld dere inn i fanklubben til ACDC, jeg gjorde det for en halvtime siden og fikk to ståplassbilletter ;-) satt fra 8 til 11 idag og prøvde litt sånn av og til utover dagen også så jeg et innlegg om at det var lurt å melde seg inn i fanklubben. Jeg gjorde det og billettene var i boks 2 stk. :D

Hvilken av de? Link til side kanskje hjelper meg?!?!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da ble det sitteplasser på meg.. Men det får da være bedre enn ingenting! :)

Glad noen sette pris på de også:) For meg er sitteplasser så frustrerende at jeg faktisk synes det bortimot er like greit å ikke være der... sitte der å se på alle som har det morro nede på gulvet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad noen sette pris på de også:) For meg er sitteplasser så frustrerende at jeg faktisk synes det bortimot er like greit å ikke være der... sitte der å se på alle som har det morro nede på gulvet;)

Akkuratt nå irriterer det meg at det ikke er ståplasser, men hvor mange ganger får jeg sjansen til å se ACDC i Norge i fremtida kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det noen som vet om det er mer billetter igjen til fanclubben? Gidder liksom ikkje å styre med å låne visa'et til far og betale for å være medlem og så er det tomt der også.

Ståplasser tomt. Noen ledige sitteplasser hvertfall. Jeg bestilte nå nettopp gjennom fanklubben. Men har ca 10 venner som også driver med det samme nå så om det er slik rundt om forsvinner sitteplassene fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ståplasser tomt. Noen ledige sitteplasser hvertfall. Jeg bestilte nå nettopp gjennom fanklubben. Men har ca 10 venner som også driver med det samme nå så om det er slik rundt om forsvinner sitteplassene fort.

Kor mye kosta billettene der da? Det koster jo litt og melde seg inn også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå irriterer det meg at det ikke er ståplasser, men hvor mange ganger får jeg sjansen til å se ACDC i Norge i fremtida kanskje? ;)

Enig i det. Tipper det kan bli siste gang de kommer ja! Satt sist jeg så de selv, og er selvfølgelig en god opplevelse uansett:)

Akkurat da var jeg glad for å sitte, fordi at jeg var på stadion i 8-9 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.