Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

(777) Hvilken JEM er din favoritt??


vwh

Anbefalte innlegg

Hehe.. Ingen tvil på det området!

JEM7BSB! :P Gitaren har tjent meg gådt de siste 3 månan.. 97mod, i 99,98% strøken tilstand! bittelitt slitt på baksiden.. Gitaren har ikke klarlakk i finish, så den er ekstra skjør for støt samt slitasje.. min er iallefall FETTE strøken hehe.. Men det gir gitaren karakter.. en ting til, av alle BSB'er er ingen like.. alle har forskjellige finisher, UNIK med andre ord! Min bsb!

(Burnt Staind Blue)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verken RB eller SK står på lista, så da så...

Ikke engang LNG... Snakker om useriøst fra Integrum...  :roll:

Øy!

Hadde bare ti alternativer, og av 777 serien syns jeg bare jeg kunne velge DY på bakgrunn av at det er den nest lengst produserte JEM modellen.. Kan godt legge ut masse argumenter for hvor jeg valgte akkurat disse ti, men herregud..jeg tror du har fattet poenget ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euph.. jeg satt å skreiv inn alle modellene i starten.. så måtte jeg korte ned lista for å få den til å passe. Irriterende at man bare kan ha 10 alternativer.

Syns jeg måtte ta med alle jubileumsmodellene.. eneste som kanskje kunne blitt fjernet var vel DBK.

Vet at RB og PBK er annerledes, men denne gangen ble det ikke plass. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jada.. de er forskjellige fra hverandre. PBK er svart, med samme monkey grips som RB, men med pyramideinlegg. RB slik som din JEM engang var, er i rootbeer og har vanlig dot innlegg.

for din skyld skal jeg endre det ene alternativet til "Annen JEM modell" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.