Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fernandes Sustainer


vwh

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

mente faktisk Edge Pro og Lo Pro jo..hehe.

Off topic: Regner med du har prøvd alle tre og vet hva du snakker om. ;)

Må nesten teste ut dette litt nærmere... Finnes vel ingen som forhandler slikt i Norge, hvis noen vet om noen, rop gjerne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surra litt, inbilte meg at den gikk for $150--

Men uansett, så er det nok en hel del billigere enn det den ev. ville ha kosta her i landet..

Norge har så dyrt gitarutstyr at det er til å grine av.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat nå så er ikke penger det jeg har mest av :-D

Drømmer jo om en JEM, og tviler vel sterkt på at Sustaineren blir kjøpt inn før go' gitaren. ;-)

Men du som har digg gitar, du burde da kjøpe en! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder en tone så lenge batteriet til EMG'ene varer uansett, hvilket er 3000 timer. Men det er klart, sikkert mye moro man kan ha med en sånn...men den tar altså plassen til en vanlig humbucker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tar plassen til en singlecoil. Så i prinsippet kan du ha en jr humbucker ved siden av. Men dette anbefales ikke, da magnetismen fra sustaineren er noget sterk. Kan enten ha en dummy ved siden av, hvis humbucker. Eller skaffe nytt plekterbrett hvis ønskelig. Hvis den skal erstatte en singlecoil passer den som fot i hose. Eller strømp som noen sikker sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sies det jo faktisk at Ibanez Edge Pro og Lo Pro over går Original Floyd Rose også da ;-) Så alt som er originalt, bør ikke være best..

Tror nok at du mener Musikanten. Den ligger nærmere elva enn Georgi D..

K. Selvsagt er ikke alt originalt best, men når de originalt lagde sustainerne for fernandes (tror fernandes begynte å produsere selv for å kutte kostnader. Ikke så rent lite logisk..), tyder det på lengre fartstid, og såvidt jeg vet er vel ikke dette et veldig gammelt konsept..

Og stoler på det min gitarmaker sier, da han er veldig oppdatert på alt mulig av gitar-hardware.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.