Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fernandes Sustainer


vwh

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen erfaringer med Fernandes Sustainer??

Hele opplegget høres utrolig kult ut, men jeg har ikke hatt sjansen til å prøve en selv..

For dere som ikke vet hva jeg snakker om, så kan dere sjekke ut: www.fernandesguitars.com/sustainer/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

OK.

Men hvis det har større prinkort, da er det sikker bedre også! :-P

Neida..

Men tingen er vel egentlig den at jeg vet om en liten butikk i US som har gode priser og topp service, så hvis jeg skulle komme til det at jeg skal ha Sustainer, så blir det nok derifra. Som du sikekrt skjønte, så selger den butikken Fernandes.

Men men.. det blir nok ikke før jeg får litt mer cash og kan kjøpe meg en nice JEM å putte godsakene i ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sustainiacen fungerer bedre. Prata med luthiern som har lagd min gitar, og spurte han om fernandes sustainer. Det han sa var at "the fernandes sucks!". Etterfulgt av litt info om sustainiac systemet.. :D

For øvrig arti konsept. Spilte på en les paul med systemet (usikker på hvilket..) i london. Veldig arti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det står på siten til Sustainiac, så er det noen småsjapper som selger det systemet til en billigere penge også. Kan sjekke litt rundt, greit å vite priser på forhånd.

Stort printkort kan tyde på mer avansert utstyr, eller på dårlig kompetanse til de som designet greiene... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sustainiacen fungerer bedre. Prata med luthiern som har lagd min gitar, og spurte han om fernandes sustainer. Det han sa var at "the fernandes sucks!". Etterfulgt av litt info om sustainiac systemet..  :D

Stiller meg egentlig litt tvilsom til at det kan være så voldsom forskjell. Må jop også nevnes til Fernandes sin fordel at folk som Lukather, Vai og The Edge bruker Sustainer. ;-)

Tro det gitarmakeren din sa blir litt som da Georgi (i en av mine lokale gitarbutikker) sa at Line6 POD var noe møkk, og at Morley Wah-wah også var noe dritt.. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, mulig det hjelper på hvis jeg forteller at sustainiac fant opp systemet, og originalt var det de som lagde sustainerne til fernandes.. Eneste negative jeg ser ved det systemet er at det er så j**** stygt å se på.. :D

For øvrig sier det at kjente gitarister bruker profilerte produkter generelt sett veldig lite..

Og hvis du vinkler det rett, kan du ha veldig godt grunnlag for å si at podden eller morley wahen er møkk.

Apropos, er georgi d den sjappa som ligger ved elva i fredrikstad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sies det jo faktisk at Ibanez Edge Pro og Lo Pro over går Original Floyd Rose også da ;-) Så alt som er originalt, bør ikke være best..

Tror nok at du mener Musikanten. Den ligger nærmere elva enn Georgi D..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.