Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dyktige trommeslagere


Roffa

Anbefalte innlegg

Glenn Hughes (ex-Deep Purple) og Chad Smith (Chili Peppers) groover ganske bra. Var og så på Glenn Hughes på Smuget tidligere i våres, men selv uten Chad var det bra trøkk og en morsom konsert. Nyeste plata er ganske funky, så verd å høre på. Her er en av låtene fra F.U.N.K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Uff- "Over the top" er en plate som er for meg legendarisk. Versjonen av "The Loner, med Jack Bruce på bass, burde få Gary Moore til å rødme av skam når han spilte inn heismusikkversjonen. Men han trengte sikkert penga.

http://www.youtube.com/watch?v=2EckE3wj1tE

Så kommer dagens tricky spørsmål- hva er taktarten på denne versjonen?

Jeg vet det er enkelt, men siden detter er ryggkilende slarkete, spør jeg likevel.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff- "Over the top" er en plate som er for meg legendarisk. Versjonen av "The Loner, med Jack Bruce på bass, burde få Gary Moore til å rødme av skam når han spilte inn heismusikkversjonen. Men han trengte sikkert penga.

http://www.youtube.com/watch?v=2EckE3wj1tE

Så kommer dagens tricky spørsmål- hva er taktarten på denne versjonen?

Jeg vet det er enkelt, men siden detter er ryggkilende slarkete, spør jeg likevel.

Elsker også "Over The Top"! Har vært litt sånn "skaptrommis" i alle år, og Cozy Powell er en trommis jeg setter utrolig høyt! (Har alle soloplatene hans) nIngen fantastisk teknikker, men FOR en musiker og for en tilstedeværelse! En rask lytt til Rainbow Rising er vel dokumentasjon nok i så måte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thunder Fingers

CastorFiber og Audun: :angry: Det er ulovlig, ULOVLIG, å snakke stygt om Phil Lynott's tone i noen sammenheng! Jeg liker den :D Gnarly! Derimot etterfølger den særeste versjonen av "Don't believe a word" jeg noen gang har hørt, men tonen til gode gamle Philo er fremdeles scheks!!

Endret av Thunder Fingers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CastorFiber og Audun: :angry: Det er ulovlig, ULOVLIG, å snakke stygt om Phil Lynott's tone i noen sammenheng! Jeg liker den :D Gnarly! Derimot etterfølger den særeste versjonen av "Don't believe a word" jeg noen gang har hørt, men tonen til gode gamle Philo er fremdeles scheks!!

Nå yter nok ikke You Tube Phil rettferdighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.