Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dyktige trommeslagere


Roffa

Anbefalte innlegg

Det er jo så mye snakk om gode bassister, men en god trommeslager gjør bassisten enda bedre.

Så hvilken bassist og trommeslager foretrekker du?

Jeg synes selvfølgelig at Geddy Lee og Niel Peart er et glimrende par.

Og har en bra plate med Bill Bruford (bla.Yes) og Jeff Berlin. Disse to får det til å svinge, selv om det er ganske så jazzete ;)

Og jeg synes også at gamle Genesis med Phil Collins på trommer og den mer beskjedne Mike Rutherford på bass er mektig imponerende. Særlig plata Archive I-IV er trommene langt framme i lydmiksen og jeg må si at Hr Collins overrasker.

Noen andre bra rytmeseksjoner?

Endret av Roffa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Thunder Fingers

Phil Lynott og Brian Downey

John Entwistle og Keith Moon

Steve Harris og Nicko McBrain/Clive Burr

Ellers så stiller vel Geddy og Neil ganske høyt hos meg og, de har en sånn fin dynamikk seg i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til Chad og Flea!

Men kan eg få lov å nevne meg og naboen? Har spilt med han sia vi begge var ein neve stor, men spiller desverre ikkje i band med han. Vi bare jammer av og til.. :) Men det er så sinnsykt stor forskjell for meg å spille med han, mot andre trommiser eg spiller med. Så poenget blir at eg tror kor godt sammarbeidet fungerer eg heilt avhengi av spillertid sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.