Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Peavey Wolfgang


Eddie

Anbefalte innlegg

Jeg vil si det er en bra gitar. Men du må være oppmerksom på hvor mye du betaler for den. Jeg har sett feilfrie Peavey Wolfgang uten tremolo til litt under 13.000,- ny. Samme modell koster godt over 20.000,- noen steder.

Hvis det du vil ha er en EVH modell kan du kanskje se deg om etter en Music Man EVH, disse finnes det noen av brukt, men de koster de også. Skal ikke si at de er bedre enn Peavey sine modeller, men de er heller ikke noe dårligere.

Skal du ha en gitar med to humbuckere så finnes det veldig mange andre alternativer til en billigere penge. Pris og kvalitet henger ofte sammen, men ikke alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du kjøper en USA lagd plettfri Wolfgang Special med tremolo . Så får du KREM-gitar .. Jeg syntes den er mye bedre enn axis ...

USA modellene kostet 18900 eller 17900 i butikkene i Norge.. GODE gitarer . Beste jeg har spilt på , nesten litt utfordra av en Godin til 7000 :)

Men ikke kjøp QT wolfgangene , altså de nye du finner i sjappene nå .. De er IKKE gode gitarer . de er ubrukelige ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å bestille en Peavey Wolfgang nå nettopp her:http://www.peavey.com/wcs/wcs_step1.cfm på custom shopen. Gitaren ble veldig fin, men når jeg skulle bestille den får jeg den beskjeden at jeg måtte bo i USA eller Canada for å bestille den der. Vet dere hvordan jeg kan bestille den uten å måtte bo i Amerika ?, jeg vet at det går ann å bestille den noen andre steder, men vil gjerne bestemme hvordan den skal være og se ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du absolutt skal bestille en fra Peavey custom shop, så kan det lønne seg å enten ta kontakt med noen i USA som kan sende gitaren videre til deg, helst en butikk, de er lettere å stole på. Eller du kan prøve å få Norsk Musikk til å sjekke ut hvilke muligheter som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.