Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

OK MetalHeads !!


Mr.Bungle

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe ....

detta vakke det feteste jeg har hørt ..

Ikke så fet vreng ... men nå er dette så langt fra min type stil som du kommer ... Det er lissom litt black-metal-bølgen krysset med linkin-park-bølgen .. hehe ...

Men , ja , jeg hadde ikke spilt et år engang når jeg var 14 , så jeg hadde ikke gjort det noe bedre for å si det sånn (kan noen si D-dur?)

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du meg var det vokalen som var mest imponerende for en 14-åring. Da jeg var fjorten kunne jeg allerede spille masse skit på gitar (en god del Malmsteen og Vai), men ikke sjangs i Sarpsborg om jeg kunne klart å mane frem slike gutturale ugudeligheter i den alderen. Hun kjerringa i "The Exorcist" klarte det jo forsåvidt også, da - hun var vel tolv? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... ikke veldig imponert, egentlig. Som Nilsefix sa, en litt merkelig blanding. Jeg digger ikke sånn vokal i utgangspunktet, og er dessuten rimelig sikker på at han bruker en sånn vokalpedaldingseboms... Gitarriffet er jo ganske enkelt og ikke noe du legger merke til, og hvor i helvete er det blitt av soloen?

Det positive var at låta var helhjerta framført, god lyd, flink trommis og ganske proff innspilling. Ikke mange fjortiser som spiller inn slik musikk, heller. flottflott. Men det er mange på den alderen som spiller bedre enn det der.

huff, høres ut som en sur musikk-kritiker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spilte gitar og hadde cleanvokalen på den sangen.. Vi hadde ikke holdt på lenge der.. Vrengen ble piss. Vi spilte inn tre sanger på tolv timer! hehe. sykt spør du meg. Vi hadde det gøy da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.