Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

oh yeah...bestiller meg Engl Powerball snart.


Jonathan

Anbefalte innlegg

Ok, du er alene med hatstankene dine, så hold kjeft hvis du ikke har noe annet å si. Vi har hørt menigen din før, og ettersom den 1. Eter manges mening suger den ikke, 2. det er så irrelevant som du får det.

Men, congrats med kjøpet, det er en stilig topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte lyd for en med en av ENGL combo'ene for en tid tilbake. Makan til drittlyd har sjelden vært borti fra et merke som jeg har hørt så mye bra om. Derimot har jeg aldri hørt noen av toppene m/kabinetter. Kanskje det låter mye bedre.

Får håpe det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte lyd for en med en av ENGL combo'ene for en tid tilbake. Makan til drittlyd har sjelden vært borti fra et merke som jeg har hørt så mye bra om. Derimot har jeg aldri hørt noen av toppene m/kabinetter. Kanskje det låter mye bedre.

Får håpe det

Kan ha noe med innstillingene eller spillingen å gjøre da.. Jeg syntes comboene låter noe "gneldrete" med combo-høyttalerne, men generelt sett veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Vil påpeke at sovtek røra som er stock i engl ampene drar mye ned inntrykket hvis du tester i butikk. Dårlig av de å bruke billigrør når det stort sett er kvalitetskomponenter ellers.. og at de skriver i manualen at man bør bruke "engl select tubes" eller hva det nå er, altså sovtek. Nei, ampen min låt betydelig mye bedre når jeg skifta til jj :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.