Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Pro 4


Anders

Anbefalte innlegg

www.sibelius.com tenker jeg. De er de som lager Finale programmene, det mest profesjonelle noteringsprogrammet, som blir brukt i 99 % av alle noteutgivelser

direkte: http://www.g7info.com/ <- sjekk ut "toru" på denne siden så skjønner dere kansjke at dette er et AVANSERT og bra program for gitarister. Har masse, også litt opplæring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det programmer som du kan legge inn noter, også oversetter det til tab? Hadde vært rimelig fett...

Det går fint med Gitar Pro. Man komponerer både i tab eller notasjon uavhengi av hverandre. Programme oversetter umiddelbart.

Man kan videre importere MIDI og ASCII tabs og exportere ut til MIDI, ASCI tabs, WAVE samt BMP hvis ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre et problem ja. Det er noen link til andre web sider på GPs hjemme side, men de har ikke så bra utvalg. Man kan også kjøpe premium services fra MySongBook og da skal vistnok hastigheten øke, men jeg har ikke prøvd dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det vil jeg ikke si meg enig i. Man kan bruke premium services ved å tjene poeng. Disse kan man enten få ved å laste opp tabs osv, eller ved å betale. Man kan så velge hva man skal bruke disse poengene til. Om sida blir kjappere vet jeg ikke, jeg har ikke prøvd det, men det er i alle fall mulig å betale for å slippe reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.