Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Guitar Pro 4


Anders

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd guitar pro 4? Det er et sykt rått program.

Du kan laste ned tabs fra internet og i programme kan du spille di av mens du ser tab + noter. Du kan lage egne sanger, det er med masse kult.

Last ned demo her: www.guitar-pro.com

Tabs laster du ned fra: www.mysongbook.com

Kommer til å fikse hele en gang, den kommer til å ligge på en server hos en datafyr jeg kjenner. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har hele saken.. er nok noen begrensninger i forhold til f.eks. finale guitar ville jeg gjette på, men absolutt bra program, og veldig mye tabs tilgjengelig (det er her det store fremtrinnet til guitarpro ligger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke prøvd finale guitar, har bare sett noen screenshots og lest om det, har ikke vanlig finale heller, men har noen demoversjoner av diverse finale-ting virker mye mer gjennomført (profesjonelt) enn f.eks. guitarpro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finale er vel ikke akkurat tingen hvis du er ute etter tabs fra internett for å lære sanger, det er vel ikke allverdens av utvalg i riktig format? Etter min oppfatning er finale et profesjonelt program ment for bruk et godt stykke over mitt nivå, mens guitarpro er ment for vanlige slamper som bare vil lære seg et par låter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett brukt de største powertab sidene, + at jeg har søkt på den søkemotoren på den offisielle powertab siden. Uansett, guitapro og bøker funker for meg, powertab funker for dere, det er vel ikke noe problem? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker også gutiarpro bedre en powertab, det e mye mer ryddig, og du har mulighet til å legge til fler instrumenter en i powertab. Mange andre små ting som e mindre stress i Guitar pro og, som feks skifte tempo og endre notevarigheter (små ting, som ikkje kan kalles stress i powertab, men sitter du noen timer i strekk med powertab irriterer du deg lett, eg gjør i allefall :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.