Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Best i Idol


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har jo sansen for nordlendingene da. Spesielt Maria Storeng og Lasse Uppman, som jeg, bare for å nevne det, har truffet et par ganger og hørt med band. Han synger bra, men spesielt høyt kan jeg ikke si at stemmen hans går. Spent på om han klarer å lære seg tekstene i grunnen. Har stort sett bare sett ham med masse ark rund mikrofonstativet. :mrgreen:

Av andre som vi bare såvidt har fått høre er det nok (i den rekkefølgen de er på bildene på http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol/bilde...ticle187070.ece) Tine Gadja Andersen, Margaret Berger, Glenn Magne Elvik, Tini Flaat, Stine Terese Julseth, Amalie Olsen (hvis jeg ikke husker helt feil nå) og Øyvind Omnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett bryr jeg meg lite om hvem som går videre, men hvis hun derre Sandra går videre blir jeg alvorlig lei meg. Hun er så "søt" at det en kan bli kvalm av mindre og spesielt bra å synge er hun alvorlig talt ikke.

Blei litt skuffa i kveld over at Glenn Magne ikke kom videre. Folk må jo være helt døve for å ikke stemme på fyren. Litt dårlig kontroll her og der, men han har jo knallbra stemme. Også litt skuffet over Tine, men Carola var vel ikke det beste valget. :mrgreen: Etter min mening, om noen skulle lure, så mener jeg absolutt at hun er den søteste jenta som er med.

Selv om jeg ikke liker musikken fortjente Trung å gå videre. Oppfatter ham ikke som blærete, men det vi ser er nok heller en slags selvhevdelse som han muligens har hatt vært nødt til å tiløve seg for å kompensere for f.eks. en i utgangspunktet dårlig selvtillit. Selv i Moss er vel ikke alle så hyggelige mot små lubne asiater.

Tålte ikke Idol i fjor, så det er i grunnen litt merkelig at jeg følger med nå. Jeg kaster vel å merke ikke bort penger på å stemme. Det har liksom veldig lite å si for resultatet. En må være ganske sein om en ikke ser at det allerede er mer eller mindre bestemt hvem som vil gå videre. Spesielt med tanke på sammensetninga av gruppene og at dommerne i det femte programmet vil ta inn folk som har blitt stemt ut tidligere. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

  • Siste aktive tråder

    • Jeg har en Peavey Valveking røramp. men plutselig virker ingen knapper, hverken volum eller tone kontroller. Men det er fortsatt lyd i den? Hva er feil? noen tips fra dere mottaes med takk. mvh Jan .  
    • Dette ble omsider greit, bestefars gamle (1958?) Höfner 455/S. Fikk lima halsen i vinter, har fått på ei midlertidig bridge, og den er rett i halsen og lettspilt. 010 Flatwoundstrenger. Venter nå på en 1956-modell floating pickup fra de britiske øyer, en 1505 GR med volumkontroll som spikres fast i gripebrettet. Plekterbrettet er også britisk og kosta sitt, men ble pent. Prøver å få tak på en bridge som ser ut som den originale, men det er lengre mellom de. Denne bridgen var dog lett å intonere, da det er bånd-biter som sitter i smale spor, og de kan tas løs og flyttes.
    • Hei, Jeg har ett Line 6 Relay G50 system men har klart å miste senderen. Line 6 TBP12 Noen som har en de vil kvitte seg med?
    • Men blir det ikke moms, toll, osv på dette da?
  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.