Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender eller Marshall??


kaiern

Anbefalte innlegg

Med store forbehold så vil jeg tro Squire gitaren er bedre enn gitaren som er med i Marshalls pakke.

Ingen av de to forsterkerene er noe spesielt gode. Har du råd og vet at du kommer til å bruke utstyret, sats på Fenderpakken. Det er mitt råd.

En annen ting er at du kan få gode tilbud brukt til samme prisen, og i tillegg sitte med bedre utstyr. Du kan også gjøre ugunstige kjøp og sitte med katta i sekken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt Marshallpakka. Gitaren er vilt bra for så lite penger. Hadde den hatt Fender på headstocken, ville den ha kosta 10 lapper. Veldig behagelig og god lyd. Men ser at alle andre er uenige med meg, så du får jo gjøre som du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet ligger vel egentlig ikke i hvilken amp du velger, begge er trans-amper av ikke akkurat High-End klassen, så det er vel gitaren det først og fremst går på. Jeg ville ha valgt Squire-gitaren, uten tvil.

MEn, en annen ting jeg ville ha gjort var å kjøpe meg en brukt Squire til en litt billigere penge, og kjøpe en liten BOgey-amp til en enda billigere penge, også spart til en litt feit amp senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller, mitt forslag er at du kjøper Marshallpakka, beholder gitaren og finner en blondine som digger Avril og som sier at hun vil bli rockestjerne, og selger møkkaampen til henne. For å få de siste kronene inn, selger du mel på Plata en uke eller så, og går og skaffer deg en Roland Cube 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.