Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvilken gitar under 6000?


Kaja

Anbefalte innlegg

Hei. trenger tips til gitar som er i prisklassen under 6000 kr.

Ønsker humbucker, og en melodisk og fin lyd. Skal være allsidig og brukes til gammel og ny rock.

Alt mottas med takk. Gjerne også tips til brukt.

Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sett om jeg fant en brukt Fender FatTele, men det er kanskje bare meg :)

Kommer an på om man foretrekker Strat eller Telecaster. Personlig elsker jeg sistnevnte og avskyr førstnevnte, så valget er selvskrevet ^^

...selv om jeg enda heller hadde lagt på et par lapper og sett etter en brukt Gibson Les Paul til det formålet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tar alle feil. Epiphone LP Custom. Den er fantastisk. Har brukt min i maange år nå..

Hva var relevansen i at du har brukt den i mange år?

+1

Jeg har brukt min Louder-kopi en del år nå, but it still suck ^_^

Skjønner hva du mener. Beklager. Det var litt dumt sagt av meg. Jeg mente at jeg fortsatt jeg spiller på den siden jeg synes den er god å spille med. Skjønner at du ikke forstod hva jeg mente. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere tar alle feil. Epiphone LP Custom. Den er fantastisk. Har brukt min i maange år nå..

Hva var relevansen i at du har brukt den i mange år?

+1

Jeg har brukt min Louder-kopi en del år nå, but it still suck ^_^

Når han skriver først at den er fantastisk, så må dere jo klare å se relevansen!?

Han skriver at han har brukt sin i mange år for å understreke at han synes den er fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart klarer jeg å se relevansen, men jeg liker bare å pirke på dårlige formuleringer ^_^

mest fordi da kanskje vi får enda mindre dårlige formuleringer i fremtiden, som igjen fører til bedre forståelse for hva som menes, som igjen vil gjøre forumet bedre =)

..elns ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.