Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

BIllig Gitar nettbutikker i europa?


Erling

Anbefalte innlegg

Frakt fra thomann er rimelig. Jeg betalte vel ca. 65 Euro for å få sendt en bass fra dem. Moms må du betale, ja. Hvis du f.eks bruker den svenske versjonen av nettbutikken deres så ser du hvor mye varene koster inkludert moms. Det Thomann gjør når de sender deg en vare, er at du betaler for varen UTEN moms inn til Thomann, og så må du betale moms på den når du henter den på postkontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frakt fra thomann er rimelig. Jeg betalte vel ca. 65 Euro for å få sendt en bass fra dem. Moms må du betale, ja. Hvis du f.eks bruker den svenske versjonen av nettbutikken deres så ser du hvor mye varene koster inkludert moms. Det Thomann gjør når de sender deg en vare, er at du betaler for varen UTEN moms inn til Thomann, og så må du betale moms på den når du henter den på postkontoret.

Oi, jeg visste ikke at de hadde et sånt system. Når jeg har surfet rundt på thomann har jeg alltid lagt til 25% på den prisen som står der.

Nå blir alt mye billigere gitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med betaling, betaler du før eller når du får tingene du har bestilt?

og en ting til: Slipper man å betale frakt hvis prisen overskrider en grense?

Du betaler varen -moms på forskudd til Thomann, og så betaler du momsen til posten når du mottar den. Nei, du slipper ikke å betale frakt uansett hvor høyt beløpet er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.