Web Analytics
Jump to content

BIllig Gitar nettbutikker i europa?

Erling

Recommended Posts

Frakt fra thomann er rimelig. Jeg betalte vel ca. 65 Euro for å få sendt en bass fra dem. Moms må du betale, ja. Hvis du f.eks bruker den svenske versjonen av nettbutikken deres så ser du hvor mye varene koster inkludert moms. Det Thomann gjør når de sender deg en vare, er at du betaler for varen UTEN moms inn til Thomann, og så må du betale moms på den når du henter den på postkontoret.

Frakt fra thomann er rimelig. Jeg betalte vel ca. 65 Euro for å få sendt en bass fra dem. Moms må du betale, ja. Hvis du f.eks bruker den svenske versjonen av nettbutikken deres så ser du hvor mye varene koster inkludert moms. Det Thomann gjør når de sender deg en vare, er at du betaler for varen UTEN moms inn til Thomann, og så må du betale moms på den når du henter den på postkontoret.

Oi, jeg visste ikke at de hadde et sånt system. Når jeg har surfet rundt på thomann har jeg alltid lagt til 25% på den prisen som står der.

Nå blir alt mye billigere gitt :)

Hva med betaling, betaler du før eller når du får tingene du har bestilt?

og en ting til: Slipper man å betale frakt hvis prisen overskrider en grense?

Du betaler varen -moms på forskudd til Thomann, og så betaler du momsen til posten når du mottar den. Nei, du slipper ikke å betale frakt uansett hvor høyt beløpet er.