Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Synth og hjemme studio litteratur


Goggen

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale noen gode nybegynner bøker for bruk av synth samt hjemme studio? Var og tittet på noen Korg synther i dag, men skjønte fort at her må jeg bygge opp litt generell kunskap førts. Helst bøker som er litt lettleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) ikke kjøp korg . hehe ...

2) jeg har litt diverse e-bøker på pcen om studioting ,.. lyd-kunnskap mest . Så du får ta kontakt om det virker interessant ..

Er ikke no vits å lese no særlig om synther før du har den heime i stugo.. Da er det meste innen eksprimentering ..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de e-bøkene store? Hvis ikke hadde det vært flott om du kunne emaile meg... eller har du kansje en link hvor jeg kan laste de ned? Tror mail serveren vår klarer 20 mb.

Jeg tror jeg trengere å lese litt på forhånd for finne ut hva jeg vil og vilke muligheter som fins. Følte meg helt lammet når selgeren begynte å demonstrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Du kan ha det utrolig mye gøy med en gammal 80-talls ANALOG synth!! Disse har en helt unik lydkarakter. Kjører du den i tillegg gjennom en gitarforsterker (som Depeche Mode gjorde/gjør) så har du i tillegg en umiddelbar unik sound! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.