Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meg spiller Sunde


Buddz

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hørt mange forsøk på å spille Sunde og de har ikke vært særlig vellykket. Jeg har hørt bare 1 person som spiller den sangen bedre enn deg og det er Mr. Sunde selv. Gjør et bedre opptak, send det til Øystein og spør om en jam.

virker litt fristende det ja ;D og tusen takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, nå har jeg fått til å spille den inn md Pro tools, sjekk den ut på myspace.com siden til eg og min bror:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=100320566

her er min myspace side:P :

http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...49-51472f7d683c

spilte den inn på noen få timer i natt og i dag :P så den ble lissm ikke helt 100% , menmen:P syns det var litt kult å høre på fordet om :P;)

Jeg spiller solo og komp gitar, trommer er lagd på data :P (jukser med de :P, selv om broren min er flink til å spille, så tok vi det på data, fordi vi ikke har så god mikrofon til trommesettet :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

sende? hvordan? hvor? :P:D

Vel, jeg er neppe til særlig hjelp med å få kontakt med Sunde, men jeg går ut ifra at han har en ofisiell fanside eller noe sånt?

Mulig å få kontakt med ham der?

Eller forresten, når jeg tenker meg om så er vel ikke Øystein Sunde den mannen som sitter og surfer og sjekker egne fansider hele tiden... :lol:

Men det kan jo hende det er noen andre her på forumet som kan sette deg i kontakt med ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut av rytme inne i mellom, men sikkert fordi den er uten noe komp. Legg på et slags backingkomp, så sitter'n! :D Mye bedre med bedre lyd også, vettu (kanskje ikke så rart)...

Tenker ikke så mye på takten når jeg spiller den HELT alene, den lissm er der sånn "halvegs", hehe! :):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.