Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Meg spiller Sunde


Buddz

Anbefalte innlegg

her er meg spille Øystein Sunde... dårli spilt på den jeg spiller på klassisk gitar, litt vanskeligt :P

ELENDIG lyd!!!!!!!!!!... tok opp med cam...:P

men håper dere liker det fordet om :P!

Øystein Sunde - Kulingbarsel

http://www.youtube.com/watch?v=XVIXQl6nI3o

Øystein Sunde - Kulingbarsel (ca halve sangen)

http://www.youtube.com/watch?v=H9BuAgrhuf0

ett problem: jeg finner ikke videoene når jeg søker på de, er det sånn som med Myspace, at forandringer ikke kan vises etter så og så lang tid...?

(((EDIT: hvis dere gidder, så hadde det vert kulere å få litt comments i youtube, i stedet for her :P)))

vær snill og gi feedback, om du syns det er elendig spillt, eller bra ... :)

bare hyggeli med feedback ;) for da får du noe å jobbe med :)

Endret av Buddz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spillt i ca 5 år, eller noe rundt der! :)

vet opptaket sugde!!!:(

har planer om å spille den inn med pro tools, der jeg tar med bass, komp og trommer... men har ett lite problem med pro tools for tiden! :S dataen klikker når jeg skal innpå det!

hvis jeg gidder, kan jeg prøve å ta ett nytt opptak, men kan desverre ikke denne uken! :P, så jeg får ta det neste år. lol :P :P...

Edit: Wihii! :D i dag fikk jeg Pro tools til å funke :D

blir nok snart en innspilling da :D

Endret av Buddz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet spørsmål er hvordan du har greid å lære dette? Har du tabs? Pllz:p

Gehør er en ungarsk pannekake-dessert.

Jeg ville i alle fall brukt gehøret. Finner vel ikke tabs på detta her no sted, eller?

Uansett var det godt spilt, sjøl om det låt helt jævlig av selve videoen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gersen, din vesle knott, plukk det her på øret.. Mine ungarske desserter kan serveres til de fleste anledninger bare tiden er tilgjengelig, men den er ikke fullt så smakfull, slik at det kunne blitt servert for herskapet, Sunde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke dette for å skryte av farmin, men han er fan av Sunde, og har plukka mange låter på øret, uten problemer. Er bare å sette seg ned å lytte, og ikke haste så fælt.. :P Eller kjøre plata i sakte tempo kan også være til hjelp. Bare sånne "alternative" metoder. Jeg har sansen for dem, for man blir bedre av dem. Men artig at det finnes tabs på slikt.

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke dette for å skryte av farmin, men han er fan av Sunde, og har plukka mange låter på øret, uten problemer. Er bare å sette seg ned å lytte, og ikke haste så fælt.. :P Eller kjøre plata i sakte tempo kan også være til hjelp. Bare sånne "alternative" metoder. Jeg har sansen for dem, for man blir bedre av dem. Men artig at det finnes tabs på slikt.

å ta ting på gehøret er jeg ikke så veldi flink til, men merker at jeg blir bedre og bedre :) har forresten tatt mye av Frk. Bibelstripp på gehøret :)

gehør er et knall hjelpemiddel!!:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må seriøst spille inn på nytt, senk volumet på record siden du nesten sprenger innsignalet helt der :)

Sunde er konge og du var neimen ikke langt etter :D

har planer om å spille inn på nytt, men først må jeg få roen :P har 3 søsken, pcen i stuen, er ikke alltid så lett å gjøre det når de er ute av hus og jeg er i form til å spille inn :P:) men jeg skal nok få til å spille inn på nytt igjen, kansje andre sanger og ...? :)

Edit: tuuusen takk foresten :D :D

Endret av Buddz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.