Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Billeg Epiphone vs. Roland Cube-30


ToreFagerheim

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Då eg kjøpte Squire Standard Strat'en min, kjøpte eg ein Roland Cube-30 med han. Men no tykkjer eg at vrengen i den forsterkaren faktisk berre er stygg, grautete, nesten berre støy i øyra mine. So eg kikkar naturegvis rundt etter fortserkarar, og ser at det er nokre billege sakar der ute:

Epiphone Standard Combo

Epiphone Special Combo

Epiphone Junior Combo

So lurer eg på: Vil eg merka stor skilnad med ein av desse mot Cube30'en? Har høyrt at billege røyrforsterkarar ikkje er noko å satsa på, men ser samstundes at det er ein del som likar desse Epiphone-forsterkarane. Eg øver berre heime, og speler for det meste metal av ulike slag.

Og sjølvsagt, kva er dei største skiladene mellom desse forsterkarane, og kva for ein bør eg kanskje satsa på?

Endret av ToreFagerheim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg prøvde junior headen ble jeg virkelig positivt overrasket.

Den er ganske fleksibel når man tenker på at den kun har en volum kontroll.

Den kan være en smule bassete, men med en strat så synger den virkelig.

På med volum på fullt så få man en ganske digg og smooth overdrive. :)

Men overhode ingen metall forsterker, men til Rock, blues og generelt clean

Spill så er den kjempe spør du meg. For litte heardroom til å spille høy clean da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Då eg kjøpte Squire Standard Strat'en min, kjøpte eg ein Roland Cube-30 med han. Men no tykkjer eg at vrengen i den forsterkaren faktisk berre er stygg, grautete, nesten berre støy i øyra mine. So eg kikkar naturegvis rundt etter fortserkarar, og ser at det er nokre billege sakar der ute:

Epiphone Standard Combo

Epiphone Special Combo

Epiphone Junior Combo

So lurer eg på: Vil eg merka stor skilnad med ein av desse mot Cube30'en? Har høyrt at billege røyrforsterkarar ikkje er noko å satsa på, men ser samstundes at det er ein del som likar desse Epiphone-forsterkarane. Eg øver berre heime, og speler for det meste metal av ulike slag.

Og sjølvsagt, kva er dei største skiladene mellom desse forsterkarane, og kva for ein bør eg kanskje satsa på?

Hvis du har tenkt å satse litt på musikken fremover, ville jeg spart pengene og gått et hakk høyere i pris når du får råd til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men noe må det jo være.

Harn selv testet den "dyreste" comboen, og synes selv den låter temmelig trist. Jeg fikk dog ikke testet den så lenge, og dessuten er jeg ikke så veldig glad i livløs og metallisk lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.