Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jazz


Stargazer

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Start gjerne med den mest kjente jazzplata, Kind Of Blue. Det er en plate man kan høre på i evigheter uten å bli lei.

What he said. Slenger vi på A Love Supreme med John Coltrane, så har vi en vinner.

Hvis du er interessert i avant-gardejazz så vil jeg anbefale deg Out to Lunch med Eric Dolphy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, litt fordommer har vi?

ikke heng med de langhåra folka, de er sattanister og kommer til å ofre deg etter de har gjort deg til heroinvrak!

Fordommer. Ta en titt bakover i jazz historien. Disse gutta har vært på kjøret siden 30 tallet. Se Bird eller Ray............. Nevn en av de stor gutta som ikke var på kjøret......... ikke det nei........ tenkte meg det. Takke meg til rock og øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"he he" "børn" .............

trur du virkelig at alle som hører på jazz er knarkere? trur du stargazer har tenkt å henge med jaco, bird eller ray? er dop og fyll et ukjent fenomen hos store artister i andre genre? er du i det hele tatt seriøs nå?

bb king er ikke akkurat kjent for å være på kjøret, stor nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"he he" "børn" .............

trur du virkelig at alle som hører på jazz er knarkere? trur du stargazer har tenkt å henge med jaco, bird eller ray? er dop og fyll et ukjent fenomen hos store artister i andre genre? er du i det hele tatt seriøs nå?

bb king er ikke akkurat kjent for å være på kjøret, stor nok?

hey hey brems nå litt. Jeg har bare sagt at alle som spiller jazz (jazzfolk) er knarkere. Jeg var et øyeblikk redd for at Stargazer skulle bli så inspirert at han fant på å begynne å spille jazz. Djevelens musikk som dem sa en gang på en Kristen rockekonstert på TV.

Om jeg er seriøs. Det tviler jeg sterkt på..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.