Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

jazz


Stargazer

Anbefalte innlegg

...Soft Machine.

Oi. Dette gikk meg hus forbi. Du mener selvsagt Soft Machine med Robert Wyatt bak trommene og ikke den flaue line-upen som skulle forpeste bandet senere (les; Allan Holdsworth)?

I så fall, welcome to the club!

Har hørt på en del jazz i det siste. Gått mye i Space is the Place med Sun Ra, Point of No Departure med Andrew Hill og Karma med Pharoah Sanders. Anbefales!

Ja, med Wyatt selvfølgelig! Veldig bra! Mahavishnu Orchestra er en annen favoritt, selv om noe av det ikke er helt meg.

Rimelig enig. De har noe som er kult, men det blir altfor mye meningsløs onanering fra hele gjengen. Hvilken skive foretrekker du best av Soft Machine da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

...Soft Machine.

Oi. Dette gikk meg hus forbi. Du mener selvsagt Soft Machine med Robert Wyatt bak trommene og ikke den flaue line-upen som skulle forpeste bandet senere (les; Allan Holdsworth)?

I så fall, welcome to the club!

Har hørt på en del jazz i det siste. Gått mye i Space is the Place med Sun Ra, Point of No Departure med Andrew Hill og Karma med Pharoah Sanders. Anbefales!

Ja, med Wyatt selvfølgelig! Veldig bra! Mahavishnu Orchestra er en annen favoritt, selv om noe av det ikke er helt meg.

Rimelig enig. De har noe som er kult, men det blir altfor mye meningsløs onanering fra hele gjengen. Hvilken skive foretrekker du best av Soft Machine da?

Third er vel den skiva jeg har mest forhold til. Har spilt den en del ganger, og den er fremdeles like bra, noe som er et positivt tegn, siden jeg ofte fort går lei av musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Soft Machine.

Oi. Dette gikk meg hus forbi. Du mener selvsagt Soft Machine med Robert Wyatt bak trommene og ikke den flaue line-upen som skulle forpeste bandet senere (les; Allan Holdsworth)?

I så fall, welcome to the club!

Har hørt på en del jazz i det siste. Gått mye i Space is the Place med Sun Ra, Point of No Departure med Andrew Hill og Karma med Pharoah Sanders. Anbefales!

Ja, med Wyatt selvfølgelig! Veldig bra! Mahavishnu Orchestra er en annen favoritt, selv om noe av det ikke er helt meg.

Rimelig enig. De har noe som er kult, men det blir altfor mye meningsløs onanering fra hele gjengen. Hvilken skive foretrekker du best av Soft Machine da?

Good evening - or morning

And now we have a choice selection

Of rivmic melodies from the Official Orchestra of the College of Pataphysics

But first is our great pleasure - and indeed we hope yours

To present in its entire and manifold entiretity

Ladies and Gentlemen

- the British Alphabet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.