Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beat for Beat


Goggen

Anbefalte innlegg

Er det noen som ser på Beat for Beat med Ivar Dyrhaug her? Så det i går for første gang synes det var ganske artig. Vedig dyktige musikere. At de klarer å ta melodiene så kjapt er ikke så merkelig men at sangerene klarer tekstene så bra syntes jeg var litt vel bra. Ligger det litt ugler i mosen mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de fleste artistene er jo brukt opp, når de begynner å brukt Mia Gundersen, er det på tide å tenke seg om. Men, det kommer jo innimellom til noen relativt gode vokalister da, som da ikke er så kjente, men synger dritbra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk ut Vigdis Lunde Wisur, som ble kåret til den beste i fjor av seerne. Hu synger FANTASTISK. Ikke kjent i det hele tatt.

Men jeg er kanskje litt inhabil da jeg har jobbet med henne mye i livesammenheng :)

Forresten gangske artig, hu var nettopp blitt gravid da hun spilte inn tv programmet i vår en gang, og da programmet faktisk ble sendt i desember så fødte hu mens det ble vist på tv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det "hatomte"... nå er dette nummer 1 som er på vei hos meg men... så ikke noe særlig stor familie for øyeblikket. Sent ute jeg ser du :). Showet er noe av det beste jeg har sett fra NRK.

Han gitaristen ja, veldig god synes jeg. Fikk jo utfoldt seg litt på Lørdag også. Dro en fin solo i en blues låt. Men jeg liker ikke lyden av kasse gitaren hans. Noen som vet hva slags gitar det er? Lyden er forresten bra, det er bare meg som ikke liker den harde skarpe lyden. Kan høres ut som en Martin av noe slag. Mange av de som låter sånn... passer bra til noen typer musikk, men ikke særlig allsidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.