Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar setup


spz

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen,

Jeg pleier vanligvis å justere intonasjon, action, truss og sånt selv - vil nå dog gjerne levere inn til noen som driver med dette på heltid og virkelig kan justere alt så gitaren spiller sitt aller beste.

Noen med skikkelige bra erfaringer i Oslo området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østgård gitarmakeri?

Jeg har en gitar til montering der nå, og jeg får den snart tilbake, så kan si hvor fornøyd jeg er. Er ihvertfall en veldig hyggelig kar, og tar vanlig "butikkpris"; 500,- timen.

www.gitarverksted.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det skulle stemme det!

Jess, da er gitaren min tilbækks, og jeg er dritfornøyd med arbeidet hans!

Veldig hyggelig kar, anbefales!

625 kr pr time? hørte jeg noen hyle ripoff? :-p

Hva mener du er vanlig pris? Dette er vel under hva rørleggere og ymse pleier å ta, såvidt meg bekjent, og jeg mener det er under hva Imerslunds gitarverksted tar (Bjørn Jensen?) i timen. Til gjengjeld er det ikke en måneds ventetid. Når man driver eget verksted så er det ganske mange utgifter som skal dekkes, ikke minst krever arbeid med gitarer et ganske godt utvalg med verktøy og utstyr. Man skal heller ikke se bort fra at det koster sitt å få seg gitarmakerutdannelse ;-) Jeg jobber selv som servicetekniker/datakonsulent i det daglige, og i den sammenhengen blir det ansett for _svært_ rimelig å ta 500 kr/timen i honorar.

Så det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.