Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Slash slutter i Velvet Revolver?


odd1

Anbefalte innlegg

Det har lenge gått rykter om problemer i Velvet revolver.

Blant annet etter at Axl Rose sin advokat sa dette i en pressemelding:

In October of 2005 Slash made an unannounced 5:30 AM visit to Axl Rose’s house. Not appearing to be under the influence, Slash came to inform Axl that: "Duff was spineless," "Scott was a fraud," that he "hates Matt Sorum" and that in this ongoing war, contest or whatever anyone wants to call it that Slash has waged against Axl for the better part of 20 years, that Axl has proven himself "the stronger."

I dag kom disse meldingene om at Slash har slutta i VR:

http://www.metalsludge.tv/home/index.php?o...=1231&Itemid=42

http://www.mygnrforum.com/index.php?showtopic=66952

Kanskje er det bare tull, kanskje er det noen som har trodd at det er 1. april, spennende er det uansett, ingenting som hadde gjort meg gladere enn om Slash har forlatt Velve Revolver.

Har alltid følt at Slash er for god for VR

Endret av odd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sikkert bare aprilsnarr litt på forskudd...... men man kan jo håpe det er sant

Madison (moderator og musikkjournalist) på mygnr.com postet dette :

For what it's worth - I have asked - multiple times now - if Slash is in talks to rejoin GNR.

And each time, he answers other questions - but not that one. He continually evades it.

Not sure why. Read into it whatever you wish.

En annen ting jeg synes er snodig er Scott Weilands (talentløs junkie) sinte brev til Axl, hvor han forsvarer Duff men ikke Slash.

http://www.sp1at.com/forum/viewtopic.php?t=1610

JaJa, time will tell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en side var GNR Slash sitt hjertebarn, men det var jo hovedsaklig Axl Rose "med band". Så selv om han på en side sikkert ville gjort det meste for å komme tilbake i GNR, ville han nok ikke hatt mye med Axl å gjøre pga måten han oppførte seg på. Axl selv har vel ikke akkurat vært vennlig innstilt til en reunion med Slash heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert kødd. Hvertfall det at han kanskje skal tilbake til Gn'R. Men, det hadde egentlig ikke vært så dumt om han slutta i Velvet Revolver, så kunne han starte Slash's Snakepit igjen. Myye bedre enn VR. :)

Leste en plass at det er det som må til (VR bryter opp) for at han skal gjenopprette Snakepit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det faktisk er sant at Slash har sluttet i VR, så er det nok pga hans besøk hos Axl. Men så er det jo ikke akkurat sikkert om han faktisk besøkte Axl. Faktisk, så er det svært usannsynlig. Det å plutselig møte opp hos en du ikke har pratet med på over ca. ti år, og skjelder ut sine to beste venner... Det er det nok veldig få som ville gjort.

Sansynligvis vil han bli i VR sammen med Duff, eller at begge de to drar fra bandet. Går Slash, så går sansynligvis Duff, muligens Matt Sorum.

Dessuten har Metalsludge spredd mange rare rykter om Guns, Axl & Slash, resten fra før av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det er rart at Slash skulle ha oppsøkt Axl etter 10 år, men det er veldig rart at han ikke har benekta det advokaten til Axl sier, hvis noen hadde spredd løgn om meg ville jeg sannsyneligvis forsvart meg.

Hvis det var løgn kunne jo bare slash sagt at han ikke hadde vært hos Axl, isteden har han ikke snakket om det i det hele tatt siden pressemeldinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.