Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Lære teori


Pappa

Anbefalte innlegg

Hepp! Jeg er drittlei av å lære teori på nett, da alt sammen liksom er spredt utover og jeg ikke skjønner hva halvparten av ordene er for noe. Jeg har prøvd å lese teori på nettet, men alt jeg finner er så spredt og avhenger for mye av annen teorikunnskap til at jeg kan skjønne noe som helst.

Derfor leter jeg etter ei bok som tar for seg alt fra grunn av. Jeg kan ikke stort fra før av, men jeg skal uansett omskoleres :P

PS: Gjør det billigst mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Aktiv musikklære" av Roger Jeffs!

Vil gjerne ha noe som er laget med hovedvekt på gitar som instrument.. men er den bra, og lett å få tak i?

Jada, denne får du på de fleste bokhandler! Du kan evt. bestille via bokhandelen. Det er en veldig god og grundig teoribok. Selv om den ikke er spessielt laget for gitarister. Da kan du evt. investere i "Improviser" av Jan Eivind Tønnessen. Men den krever at du har basiskunnskaper. Uansett er en slik gitarbok smart og kombinere med en eminent gitarlærer :)

Vil også nevne "Jazzteori" av Bjørn Kruse! Veldig god teoribok, men her også må basiskunnskapene ligge i grunn først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.