Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall VS100H


Anbefalte innlegg

Tror ikke det at den ikke er å få kjøpt lenger jekker opp prisen så mye, beklager :P

Forøvrig solgte jeg min vs100h for 2000 kronasjer, kjøpte den vel for 2500 og følte jeg betalte blodpris.

Kabinettet som heter VS112 er forøvrig bestykket med 1x12" på 8ohm og 80watt. Hvis det du har er med 4x12" så er vel kanskje 4000 anstendig pris. Får du solgt det for særlig mer enn det til en uvitende stakkar bør du sove dårlig de neste månedene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VS toppene er noe undervurdert. In Flames og Chuck fra Death brukte VS100 topper før i tiden.

Men, folk vil ikke ha billigkabinetter til samme pris som et legendarisk JCM kabinett (for å sette det litt på spissen), og da hjelper det ikke at man sier "jammen, dette er bra og undervurdert!". Selv ville jeg nok hatt VS toppen, men ikke kabinettet. Billige topper låter gjerne skit om man spiller de igjennom billige kabinetter, mens dyrere (bedre bygde) kabinetter med bedre elementer gjerne får dem til å skinne mye mer. De som har brukt billigere topper i riggen sin, har sjelden brukt dem med sine respektive kabinetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.