Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enkel pre-amp


Anbefalte innlegg

Transformatorer er ikke noe man setter sammen selv av spoler :) De kjøper man ferdige.

Man kan rett nok vikle relativt store trafoer selv om man er *virkelig* diehard DIYer, men resultatet er nesten garantert å ikke bli særlig bra.

Og til en ørelursforsterker trenger man knappest nok noe effekt i det hele tatt... 10-15VA er mer enn nok.

Skal mekke et skjema på ferdig strømforsyning som passer i samme boks med samme kortstørrelse når jeg er i gang. Er en svært enkel sak å konstruere. Deleliste fra ELFA skal man alltids klare å fikse også.

Fact is, jeg har behov for en slik sak selv ;)

Endret av hucker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små trafoer er billige saker :) Jeg kjøpte meg et lite sett med små ringkjernetrafoer på 50VA på Omega verksted på NTNU i mine studiedager. Kjekke å ha liggende, men nå er det bare en igjen.... jaja. Bra de blir brukt :)

Oppdatering følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på fjellet en smule, prioritert aktivitet ;) Kommer faktisk foran gitaren når snøen er bra...

Blir tidlig kveld i dag, men kommer sterkt tilbake i morgen med både komponentverdier og strømforsyning. Skal også legge ut litt detaljer om et og annet forskjellig prosjekt som er i oppseiling her snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.