Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

kjøp av bass i london


jens

Anbefalte innlegg

lønner det seg og kjøpe bass i london

evt. hvor?

Hvis du reiser til London så lønner det seg definitivt. Dersom du får den sendt med Posten kan det også lønne seg.

Normalt er det sånn at du kan ta med deg varer til en verdi av kr. 6000,- hjem toll- og moms-fritt. Så som oftest vil du kunne spasere rett gjennom tollen uten å måtte oppgi at du har kjøpt instrument i det hele tatt. Vet ikke helt om de har noen mulighet til å vite at du hadde med instrument ut, heller.

Dersom du får det sendt til Norge vil det ikke lønne seg like mye, for da må du betale moms på kjøpesum og fraktpris. Men ofte vil det likevel bli billigere enn å kjøpe i Norge.

Denmark Street i London (musikkgata i nærheten av Oxford Street) er dyrt og har bare middelmådig utvalg. The Bass Gallery (tror jeg det heter) i Camden skal være en av Europas største bass-forretninger, og er nok stedet dersom du vil kjøpe trygt og billig.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke peiling på Paris... :) Sorry

Men London: I følge en velinformert kilde er Bass Gallery og Bass Centre bra, i tillegg til Denmark Street, selvsagt. Forvent ikke de store røverkjøpene, men de har i hvert fall bra utvalg (de to første er størst, men ligger litt fra sentrum).

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg sporer litt av fra den opprinnelige posten.

Jeg skal til Paris på lørdag. Noen som vet om det er noe forettninger der som er verdt å stikke innom?

ikke for å spore enda mer av her, men hvorfor i alle dager spør du om paris i en post om london ? :-) .. skal jo litt til for at de som leser denne posten tilfeldigvis vet noe om paris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg sporer litt av fra den opprinnelige posten.

Jeg skal til Paris på lørdag. Noen som vet om det er noe forettninger der som er verdt å stikke innom?

ikke for å spore enda mer av her, men hvorfor i alle dager spør du om paris i en post om london ? :-) .. skal jo litt til for at de som leser denne posten tilfeldigvis vet noe om paris..

Mengden av svar kan vel tyde på at ikke så mange vet så mye om London, og at om noen vet noe om Paris, så har de i hvert fall ikke sagt noe her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å spore enda mer av her, men hvorfor i alle dager spør du om paris i en post om london ? :-) .. skal jo litt til for at de som leser denne posten tilfeldigvis vet noe om paris..

De fleste leser alle postene. Uansett om det har med dem å gjør eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Siste aktive tråder

  • http://www.BILDELERstore.co.no

  • Støtt driften av GitarNorge


  • Https://Www.AutoDELER.co.NO
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.