Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarnorge Kjøper Musikkpunkt!


vegard_fv

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om oppkjøpet?

Dere betalte penger for en linkeside som ikke lister opp GN under «Forum» eller Norges Musikkhøyskole og riktig link til UiO under «Høyere utdanning»? :o

Like greit å beholde sidene som de er og fôre GNs linker via XML?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om oppkjøpet?

Dere betalte penger for en linkeside som ikke lister opp GN under «Forum» eller Norges Musikkhøyskole og riktig link til UiO under «Høyere utdanning»? :o

Like greit å beholde sidene som de er og fôre GNs linker via XML?

Sikkert et veldig motiverende svar for de som driver Gitarnorge det der...

Endret av Siss29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et veldig motiverende svar for de som driver Gitarnorge det der...

Jeg svarte på spørsmålene. Dersom disse gutta ikke tåler å få et slikt svar burde de aldri stilt dem. Hvis du mener at mitt forslag om XML-utveksling er uhensiktsmessig, kom gjerne med en utfyllende forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et veldig motiverende svar for de som driver Gitarnorge det der...

Jeg svarte på spørsmålene. Dersom disse gutta ikke tåler å få et slikt svar burde de aldri stilt dem. Hvis du mener at mitt forslag om XML-utveksling er uhensiktsmessig, kom gjerne med en utfyllende forklaring.

Dere betalte penger for en linkeside som ikke lister opp GN under «Forum» eller Norges Musikkhøyskole og riktig link til UiO under «Høyere utdanning»?

Siden er jo allerede kjøpt, så jeg mente bare at et slikt svar sikkert ikke var så veldig motiverende. Da er det bedre med god løsninger på å gjøre det beste ut av situasjonen. :)

XML har jeg ikke peiling på, så det skal jeg ikke uttale meg om. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er jo allerede kjøpt, så jeg mente bare at et slikt svar sikkert ikke var så veldig motiverende. Da er det bedre med god løsninger på å gjøre det beste ut av situasjonen. :)

Dersom de vil motiveres forstår jeg ikke hvorfor de ber om tilbakemelding på kjøpet. Skal vi bedrive gruppetenking og klappe hverandre på ryggen her? En mulig god løsning har jeg allerede foreslått. Så summa sumarum, hva er egentlig problemet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden er jo allerede kjøpt, så jeg mente bare at et slikt svar sikkert ikke var så veldig motiverende. Da er det bedre med god løsninger på å gjøre det beste ut av situasjonen. :)

Dersom de vil motiveres forstår jeg ikke hvorfor de ber om tilbakemelding på kjøpet. Skal vi bedrive gruppetenking og klappe hverandre på ryggen her? En mulig god løsning har jeg allerede foreslått. Så summa sumarum, hva er egentlig problemet ditt?

Bare glem det. :) Du har rett.

Og problemet mitt er at jeg er kvinne B)

Endret av Siss29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hva med at begge dere 2 bitches slutter å krangle, fordi de på sia gir fullstendig faen i en liten tilbakemelding som ikke er 100 prosent positiv. dessuten har nok ledelsen for gitarnorge gitt det her litt mer tenkning enn dere... <3

Er det meg du snakker om her? Jeg har gitt meg for lenge siden jeg ;)

Jeg synes Gitarnorge er en kjempebra side . Og jeg håper at Musikkpunt blir et fint supplement til siden :)

Endret av Siss29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve oppkjøpet er nøye gjennomtenkt. At ikke gitarnorge er listet der er ikke noe problem, da siden vil bli integrert med resten og være en del av gitarnorge.

Vil gjerne høre hva dere synes om siden som en ressurs, og hvordan dere tror den på best mulig måte kan integreres med gitarnorge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.