Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger hjelp til ny amp, JCM?


Anbefalte innlegg

Jeg skulle hatt bra mange andre amper før jeg ville hatt noen av de der. Jeg hadde kjøpt en Splawn Pro Mod på sekundet over Marshall.

Tror du missa poenget. De færreste har vel nødvendighvis disse som sine drømmeamper. Men det er ikke til å komme forbi at de er lydreferanse for alt annet som er lagd siden og det er greit å ha en viss ide om hvordan disse låter og hvor du setter knottene for å få ut godlyden. Og ikke minst hvordan de er å spille på. Uten å ha noe inngående info om din musikksmak vil jeg fortsatt tippe at du har hørt betraktelig mer musikk spilt inn med en av disse ampene enn med en Splawn, sånn at hvis man skal kjøpe amp så skal det godt gjøres å bomme med en av disse.

Hvis jeg fikk det som jeg ville så skulle alle som begynte å spille gitar få begynne med en av disse ampen isteden for alt det crap'et som selges av nybegynneramper. Disse ampene har forlengst bevist at de låter fett, og da er det bare glemme ampen og fokusere på spillinga og det er det som er viktig. Hvis jeg noen gang begynner å undervise igjen skal all undervisningen forgå på en 100W plexi, føkk tanta til beate.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.