Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Rubrikkmarkedet


vegard_fv

Anbefalte innlegg

Her er hva jeg synest.

Nå er det mange kategorier og enda flere underkategorier, men fortsatt er det masse ting som ikke passer inn noen steder (bass ting, hovedsaklig :P ).

Jeg foreslår å ha noen få, brede kategorier. Eksempel:

  1. Til Salgs: Instrumenter (bass, gitar, akustisk, annet? kanskje i underkategorier?)
  2. Til Salgs: Forsterkere (bass, gitar, akustisk, annet? kanskje i underkategorier?)
  3. Til Salgs: Annet utstyr (reimer, ledninger, stativ, kasser, metronomer, verng pedal med to eller tre knotter)
  4. Ønskes Kjøpt: alt (unntatt ting som er lovregulert: våpen, dop, etc.)

Det trenger ikke være nøyaktig slik, selvfølgelig: det jeg selger her er en tankegang, et konsept, en ideologi, om hvordan ting burde være organisert. Nøkkelord er enkelt og oversiktelig. "La oss gjøre det vi skal, istedet for å gruble over hvordan og hvor det skal gjøres."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse

- CD/LP/DVD/Kassetter

- Notebøker/Lærebøker/lærevideor

- Annet

Effekter

Forsterkere

Gitarer

Bass

Studio og opptak

Rekvisita

- Deler

- Kofferter, bager og stativer

- Annet

Så lenge dere legger inn en søk funksjon, samt en merking for "kjøpes" og "selges" mener jeg forslaget er dekkende nok. Ved for mange og definerte kategorier, tror jeg opplegget vil virke mot sin mening. I det systemet som er nå, hvor vil man f.eks. plassere en Fender Stratacoustic? Eller en hel rig som skal selges samlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.