Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

POD - Southtown


complex

Anbefalte innlegg

Hvorfor lager han en gitarvideo da ? Det er det jeg undrer på . Når en person lager en video som handler mye om teknikk , og ikke eier teknikk så er jo det litt rart da ... Det syntes du og , det er bare at du kritiserer alt jeg sier anyway , og det kan du godt få lov til ....

Jeg har ikke behov for å sable ned andre, jeg bare satt spørsmål ved hvorfor en gitarist som ikke har øvd teknikk (noe som er 120% greit) lager en video der halvparten av greiene går på tekniske ting han selv ikke klarer ...

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke alle som blir like inspirert av Intense Rock filmene til Paul Gilbert. Mye av det samme som sies i alle instruksjonsfilmer. Poenget er at de som liker POD heller kjøper en film med en de liker enn å satse på noe de ikke har hørt før. Da er det like greit at slike 'basis' kunnskaper blir forklart.

PS. Jeg har ikke sett filmen. Er veldig enig med forrige post.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Euphor :

Det er lissom bare det , at han forklarer teknikk , og sier :

"well i usually do this exercise here ": *viser den "orginale" 1-2-3-4 øvelsen* ..

Og så spiller han den i 80 , og når han går fra en streng til en annen tar han pulloff på den strengen han spilte på , så du har alltid en pen tone i bunn av det du spiller ...

Da blir det litt rart ..

Men ok . jeg kan trekke meg

UNNSKYLD TIL DE JEG EVENTUELT HAR STØTT....

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Euphor :

Det er lissom bare det , at han forklarer teknikk , og sier :

"well i usually do this exercise here ": *viser den "orginale" 1-2-3-4 øvelsen* ..  

Og så spiller han den i 80 , og når han går fra en streng til en annen tar han pulloff på den strengen han spilte på , så du har alltid en pen tone i bunn av det du spiller ...

Da blir det litt rart ..  

Men ok . jeg kan trekke meg  

UNNSKYLD TIL DE JEG EVENTUELT HAR STØTT....

Nilsefix

Jeg har en lesson av Adrian Smith i Iron Maidon på pcen.

Den oppvarmingsmetoden han brukte mest var den "orginale" 1-2-3-4 (så du sier) metoden. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja , det er litt for mange som bruker den øvelsen ,,..

Bare at "marcos" spiller den fortere enn han kan , og det kjipe er jo , at fortere enn han kan er 16deler i , ja , kanskje 80? (seriøst dette her) ..

Men , ja ,... jeg å har sett adrian smith videoen , ble skuffa ..

Vi kan jo kanskje konkludere med at det er Guitar.com som suger da? siden begge er der?

NILsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.